Команда професійних істориків та мандрівників, закоханих в свою справу, захоплена красою та різномаїттям куточків України буде рада допомогти Вам відкрити для себе цю чудову країну!
Наші контакти:
099 706 53 33, 0976114857
Для того, щоб ознайомитись з нашими пропозиціями екскурсій та турів по Україні пропонуємо відвідати наш сайт www.Tour-U.in.ua

воскресенье, 2 сентября 2012 г.

Одна з причин за що я люблю Львів...

Однією з причин за що я люблю Львів - це місто насичено подіями. Це те, чого мені не вистачало в Донецьку, це те, за що я заздрила львівянам завжди. Ось і зараз я сижу на Вуличному університеті, організованого ЛОГО "Ідеа - разом" в парку Франка напроти головного корпусу національного університету. Сьогодні на Вуличному університеті Василь Шкляр. Особистість неординарна. Відомий письменник, лауреат Шевченківської премії.
Автор "Чорного ворона. Залишенця". Але при тому як і кожна творча та обдарована особистість - людина, яка не товаришує з часом :) Лекція переносилась на 2 години, бо Василь Шкляр десь запізнювався. Не можу сказати, що це на мене ніяк не вплинуло. Адже, я як людина теж поважаю свій час і мене обурює, що відомі постаті вважають себе в праві заставляти на себе чекати... Менше з тим, хай це залишиться на совісті тих людей...
Про що "Чорний ворон"? Про Холодноярську республіку. Детальніше про цю подію можна прочитати в Вікіпедії ;)
Цікаво, в черговий раз озвучується думка, що на Сході України живуть не українці, або не такі українці. Наприклад, Василь Шкляр дуже дивується. що на презентацію його книжки у Харкові, Дніпропетровську, Одесі приходить багато молоді....Стереотипи живуть в головах і розумних людей виявляється... 
Ще один стереотип - грант - це жебрачество за Шкляром ;)
Василь Шкляр наразі дуже задумується над екранізацією "Чорного ворона"... іде пошук режисера, інвесторів, акторів...
Фраза, яка мені імопнує: "Натхнення зявляється в праці!" 
Лекція скоріше нагадує виставу одного актора. Автор цитує свої книжки.... Монологи на память
"Зарубати 10 москалів! Зарубати! Задушити!"
Взагалі хоч і ідея книги дуже хороша і потрібна для молодого покоіління і видно, що автор дуже захоплюється героями книги, все одно складається враження, що це захоплення трохи агресивне! )
Ще одна думка: "На Сході в слово "щирий" вкладають негативний зміст. Приклад - почему ты разговариваешь на украинском языке? Ты что такой щирий" [мені стало смішно]

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Не стесняйтесь оставлять свои комментарии!!! ;)